Повернення та обмін
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Усі вироби які виготовлені на замовлення клієнта - поверненню не підлягають. Відповідно до ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів» споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Однак, існує перелік товарів, які не можна повернути. До Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) належать продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни. Крім того, Перелік включає в себе й такі непродовольчі товари: - лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні, пінопласт; - матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера), полістирол, акрил, скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником); та інші.